1 day to go

Efter (rigtig!) mange vendte bøffer  som “komfurkaptajn” på Jensens Bøfhus, er dagen nu endelig kommet, hvor jeg har fået fyldt min ellers 70 L backpack HELT op. Så nu er rygsækken i hvert fald klar til i morgen. Jeg føler selv, at endnu en arbejdsdag venter mig i morgen, men er sikker på, at spændingen og rastløsheden nok skal komme, når jeg sidder i flyet på vej mod første stop: Düsseldorf!
I Sydamerika venter 4 ugers frivilligt arbejde med naturbevarelse i Perus regnskov – 2 ugers backpacking i Ecuador 4 uger frivilligt arbejde med naturbevarelse på Galapagos øerne – 3,5 uges roadtrip på Cuba, hvor meget af tiden kommer til at stå på dykning!
Da jeg i onsdags blev færdig med et kursus, kan jeg nu kalde mig for Advanced Open Water dykker, som må gå helt ned til 30 m! Så det skal helt sikkert udnyttes ovre i de varmere lande. Desuden har jeg anskaffet mig et GoPro, så jeg kommer også til at lægge lidt billeder op fra undervandslivet ved Galapagos og Cuba ;-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dykning i Rødehavet

Doha

Patong, Phuket