Første flyvetur alene

Det viste sig at første stop i Dusseldorf var en oplevelse i sig selv. Efter at have fløjet med det mindste fly dertil, ankom jeg til nok den største lufthavn jeg har været i!
Der var flere etager og MANGE check-in counters. Det er også svært at vide hvor man skal gå hen når det ikke er til counter med Air Berlin, som der jo stod på min billet. Da jeg endelig fandt frem til mit check-in, fortalte manden mig at jeg var nødt til at købe en billet fra Lima og hjem på tysk/engelsk. Jeg prøvede pænt at forklare ham at jeg skulle rejse rundt, men det tog altså 3 ganges forklaring for 3 forskellige medarbejdere, så fangede han den :-)


Jeg skulle altså bare bevise at jeg ikke blev i Peru for evigt. Så trods lang tids gåen rundt og forvirring endte jeg alligevel i det rigtige fly til Madrid ;-) Så nu sidder jeg i Madrid by og får lækker pasta. Så er der kun 6,5 time tilbage af den 9 timers lange ventetid mellem flyene.
Det er fedt at være på egen hånd for første gang og jeg glæder mig bare mere og mere eftersom jeg kommer frem!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dykning i Rødehavet

Doha

Patong, Phuket