Hola Ecuador

Så er jeg vel ankommet til Quito, Ecuadors hovedstad. En smuk by! Efter en dags rejse inkl. 6 timers ventetid i Lima lufthavn i Peru, formåede jeg at finde en taxa klokken 00.00 om aftenen. Indcheckningen på hotellet skete på en sær blanding mellem spansk og engelsk, eftersom receptionisten ikke forstod engelsk og jeg kun taler en smule spansk. Men et værelse fik jeg dog! Og knap 5 timers søvn indtil mit indre arbejds-vækkeur fra Taricaya vækkede mig klokken 6 i morges!
Lige nu sidder jeg på San Francisco Hotel i Quito og venter på Nadia kommer med taxaen. Jaaaaaa :-) Dette er et rigtig flot hotel og en anelse dyrt i forhold til andre, men årh hvor er det skønt med en god seng og varmt vand.
I dag skal vi udforske Quito og i morgen bliver vi hentet af en bus, der tager os til Cotocha Lodge. Her skal vi overnatte i 3 nætter og om dagen skal vi udforske den ecuadorianske jungle. Mere jungle – yes!!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dykning i Rødehavet

Doha

Patong, Phuket